luni, 4 iunie 2012

Parada retetelor incercate-Prajituri cu creme

Prima editie: Prajituri cu creme
 Pentru a arata, inca o data, cat de bune si valabile sunt retetele pe care le postam pe blogurile noastre, m-am gandit sa le incercam intre noi, fiecare pe a alteia(altuia),  si apoi sa  aducem fotografiile cu produsul final impreuna, si sa "povestim" despre ele. Eventual, putem adauga cate ceva, dupa cum ne indeamna imaginatia, dar fara a schimba prea mult reteta originala. Mi-a venit aceasta idee in momentul in care Gina de la Retete cu drag, a incercat o reteta de-a mea si a fost multumita de rezultat. Tare mi-ar fi placut sa vad cum arata varianta ei.
 In felul acesta avem ocazia sa facem schimb de experienta,sa gustam din ce am gatit si sa "ne conversam" pe o tema data! Ce ziceti, fetelor (si nu numai, pot participa si domnii, apropo, am vazut multi bucatari priceputi...), veniti la parada? Va invit si va astept cu drag!
Iata pasii care ar trebui urmati:
1. Sa va inscrieti cu o reteta de pe blogul vostru, care sa respecte tema editiei si sa imi trimiteti link catre reteta si o fotografie cu produsul final, pe adresa: iuli.gabi87@yahoo.com.
2.Trebuie sa va alegeti o reteta pe care vreti sa o incercati, dintre cele inscrise la parada.
3. Postati reteta, pas cu pas,  pe blogul vostru, cu un link catre reteta originala si unul catre http://gabinaum.blogspot.com/2012/06/parada-retetelor-prajituri-cu-creme.html.
4. La sfarsit, eu o sa pun alaturi cele doua fotografii, cea originala si varianta voastra, si o sa ne bucuram impreuna de ce a iesit!
 Nu am pus termeni limita de timp, voi publica link-urile imediat cum le primesc si va las timp suficient ca sa va hotarati aupra unei retete.
 Astept cu nerabdare parerile voastre si, eventual, sugestii pentru o tema viitoare.
 Iata retetele inscrise pana acum:
1. http://gabinaum.blogspot.com/2012/02/prajitura-rigoletto.html
 
4.http://deliciousflavours.blogspot.ro/2011/11/tort-somloi.html                            

9 comentarii:

  1. Cate parjiturici grozave ! Vreau si eu cate una, macar,din fiecare.:)

    Te apreciez si la mine pe blog te asteapta un premiu !

    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Gabi,
    imi place aceasta idee :)
    So, sa vedem daca am inteles bine: iti trimit o reteta de pe blogul meu, iar eu incerc Prajitura Rigoletto?
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi trimiti un link catre reteta ta si o fotografie cu produsul final. Apoi incerci o reteta inscrisa (daca vrei poti alege Rigoletto, deocamdata nu s-a mai inscris nimeni, daca nu, poti sa mai astepti) si o postezi pe blogul tau, cu un link catre reteta originala si unul catre "parada" mea. Multumesc frumos,Angela!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gina de la "Retete cu drag" a spart gheata. Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iat-o si pe mult ravnita "Krantz"! Multumesc, Laura!

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca o bunatate: tort Somloi de la Delicious Flavours. Multumesc Angela!

    RăspundețiȘtergere