luni, 1 octombrie 2012

Escalop de peste

Iata un alt mod de a consuma carnea de peste si anume taiata fasii, amestecata cu pesmet din biscuiti sarati, oua, ardei gras, ceapa, patrunjel verde si condimente. Reteta originala se prepara cu carne de stridii, insa eu am pus file de merlucius,  taiat bucatele.
Dupa reteta Scalloped Oysters din M.Country-Style Recipes.

Ingrediente:
125 g margarina, topita,
1 si1/2 cani biscuiti sarati (Salatini), pisati,
2 cani file de merlucius, taiat bucatele (sau carne de stridii, daca doriti),
4 oua, batute usor,
2 linguri sos Worcestershire,
1/4 cana ardei gras verde, taiat bucatele,
1/4 cana ceapa, tocata marunt,
2 linguri patrunjel verde, tocat,
1 lingurita sare,
1/4 lingurita piper negru.
Mod de preparare: Se pun biscuitii intr-o punga si se preseaza cu sucitorul pana se faramiteaza. Se topeste margarina si se toarna peste biscuitii zdrobiti. Se amesteca si se imparte compozitia in 2 parti egale. O parte se amesteca cu carnea taiata bucatele (daca folositi file de peste, asigurati-va bine ca nu mai este nici un os in carne, cautati cu mare atentie!). Separat se amesteca ouale, batute usor, cu sosul, ardeiul, ceapa, patrunjelul, sarea si piperul. Se adauga peste carne si se toarna compozitia intr-o caserola (de 2 litri volum), unsa usor. Deasupra se presara restul de biscuiti. Se coace la foc potrivit, timp de aproximativ 40 minute.
   Pofta buna!



3 comentarii:

  1. Wooww, m-ai cucerit total cu reteta asta, musai sa o fac si eu, mai ales ca-mi place pestele...si combinatia asta e super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, este o reteta interesanta. Multumesc de vizita, Paula!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta combinatia,dar cred ca este bun.Mie imi place mult pestele,cred ca am sa incerc.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere